dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

App-skräck

Publicerad 2014-03-04 07:37:26 i Graviditet,

I all brunflytningshets igår tog jag bort appar och alla veckor jag lagt in i kalendern. Skräck-appar som indikerar en graviditet som kanske inte finns, eller som upphör. Ska nog bespara mig själv den stress det innebär att titta på veckorna och dagarna som låååångsamt tickar förbi. Göra det sen. Efter v12 när vi kanske kan börja hoppas och tro på riktigt. Fram tills dess får det räcka med hetsen här på bloggen. Kanske att jag räknar ut det någon gång och uppdaterar. Men inte denna dagliga veckohets. Det går inte att bygg mitt liv kring det. Jag går av om det brister och jag har järnkoll på veckoindikatorn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela