dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

En duktig graviditetsåkomma

Publicerad 2014-03-24 08:32:12 i Graviditet,

Och så precis när jag andats tvivel - återigen - slår den till. Ryggvärken from hell. Och tro mig, jag tar den, ser det som positivt. Att det händer grejer i kroppen. Men jag får lov att medge att det är lite jobbigt att känna sig som 80 istället för 30 och ha svårt att masa sig ur halvliggande läge ur soffan utan att det känns som att ryggen ska gå av. Sent igår fick min man dra mig ur soffan, och det gjorde fruktansvärt ont. Förmådde inte mig själv att ta mig ur den sitsen själv. Läskigt. Och som sagt, samtidigt alldeles underbart. Bring it on bara, bring it on!gr

Kommentarer

Postat av: sockernosen

Publicerad 2014-03-24 14:03:03

Härligt att kunna se smärtan så: den är där för att något fantastiskt händer i kroppen :) Hoppas dock att den lugnar sig en smula så att du kan ta dig fram!

Svar: Ja det kanske kan vara en fördel ;)
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela