dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Jobb

Publicerad 2014-03-21 08:44:36 i Framtidstro, IVF, Jobb,

På måndag börjar jag jobba igen. På deltid. Men det känns bra, jag behöver komma igång lite igen. Det känns som att det är nu det vänder, såväl i privatliv som i arbetsliv. Har fått möjligheten att börja på en helt annan plats inom företaget, men med en chef som är väldigt välbekant för mig, och som jag uppskattar både som person och som chef. Hon har själv gått igenom ivf-behandling. Så jag kommer berätta för henne vad som hänt. 
 
Nu ska bitarna i livet falla på plats igen. Bitarna som varit ute på vift en längre tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela