dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Pyspunka

Publicerad 2014-03-26 12:57:16 i Graviditet, Missfall, oro,

Jag har fått för mig att jag vid MA:t hade som luftutsläpp ifrån underlivet. Skumt. Jag vet. Men kan nog inte beskriva det så mycket bättre än just som pyspunka. Eller jag vet att jag hade pyspunka då, men jag har fått för mig att det var pga dött embryo eftersom jag vill minnas att det startade några veckor innan kubtestet då MA:t hittades. Så nu är jag livrädd att få tillbaka pyspunkan. Och jag känner efter så jävulskt mycket. Och jag tror därför att jag nu har någon form av infektion i underlivet. Svamp? Urinvägsinfektion? För det svider. Inte mycket, men tillräckligt för att vara obehagligt. Men inte så illa som pyspunka. Tycker mig ha läst att man ska vara uppmärksam på infektioner. Så jag funderar på om jag ska ringa gyn och boka en tid? Eller om jag bara är fånig? Telefonbokningen är stängd för idag...

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2014-03-27 10:47:20

Boka en tid. Uvi ska alltid behandlas vid graviditet. Skadar ju inte. Men tror bm kan se om du har uvi via kisseprov annars!

Svar: Jag tar det med barnmorskan på tisdag, om det blir värre tar jag kontakt tidigare! Tack! :)
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela