dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Tisdag, onsdag, torsdag..

Publicerad 2014-04-01 06:38:07 i Graviditet, Hopp, oro,

Tre dagar kvar tills vi förhoppningsvis får se vår lilla igen. Känner mig på ett sätt lugn tackvare de tecken som jag ändå haft sista dagarna. Samtidigt kommer oron krypande i och med att vi närmar hos ännu en "domedag"..tänk om allt bara skiter sig igen. Det får bara inte göra det. Orkar inte det. 

Det kommer gå bra! Det kommer gå bra, det kommer gå BRA! 

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2014-04-01 07:56:46

Det KOMMER gå BRA =)!!!!!

Svar: :) tack för en ordentlig peppkommentar! Precis vad jag behövde!
Anna

Postat av: Emelie - min längtan efter dig

Publicerad 2014-04-01 08:44:00

Håller tummarna att allt ska gå bra!

Svar: Tack snälla du! :)
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela