dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Underligt

Publicerad 2014-03-20 06:12:47 i Framtidstro, Glädje, Graviditet,

Igår vaknade jag tre ggr och var uppe och kissade. Kanske berodde mer på nervositet än graviditet? För inatt har jag sovit till 5.30 non stop, men kunde inte somna om istället...

Jag vaknar inte och kräks som andra gör, inte heller fullkomligen dör jag av hunger på morgonen. Skönt. Så har jag känt hela tiden. Men sen blivit hungrigare - eller inte - under förmiddagen. 

Funderar på att gå och kolla lite mammakläder idag. Efter att jag ringt barnmorskan. Nu när man tackolov inte längre får fira med vin så får man finna andra vägar ;) 

Nu ligger jag i sängen, kramar om min sovande man och tänker att han ska bli pappa i november! Äntligen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela