dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Chefen på torsdag (vecka 14, 13+5)

Publicerad 2014-05-06 13:34:36 i Graviditet,

Blir ett snack med chefen på torsdag. Ser fram emot det! :) 

Har känt mig väldigt trött denna vecka. Väldigt trött och väldigt mycket växtvärk. Så jag antar att de båda hör ihop. Får vila helt enkelt. Inse att jag inte orkar som förr. Att jag inte behöver orka heller. Det är ok att vila. Så nu ligger jag på soffan och tittar på Project runway, trivsamt. 

Börjar bli lite småtjock. Speciellt ser jag en skillnad från morgon och nu när jag kommit hem från jobbet. Det är nog mest uppsvällda tarmar ännu. Men något på gång är det definitivt! 

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-05-06 15:31:21

Så mysigt att det börja synas :) kommer du lägga upp några magbilder här under graviditeten? :)

Svar: Inte tänkt så långt..det kanske jag gör :)
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela