dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Järn

Publicerad 2014-05-27 06:14:19 i Graviditet,

Jag tar sedan en vecka tillbaka "ett järn" varje morgon, detta tycker min man är hysteriskt roligt att jag säger, eftersom "ett järn" är något helt annat i hans värld. Nämligen en liten rackare man dricker i en bar. Och det är ju inte riktigt vad jag sysslar med. Varken som gravid eller ogravid i ärlighetens namn. 

Det är iaf ett nyfunnet intresse från min sida. Verkligen ingen kulinarisk upplevelse men ett försök att slippa de beryktade järntabletterna som åsamkar både hård mage och i värsta fall blödande bakdel - så att säga. 

Håll tummarna för att det är en bra investering! 

Kommentarer

Postat av: sockernosen

Publicerad 2014-05-27 07:57:09

Vad har du valt för flytande produkt?

Svar: Lägger upp den i ett nytt inlägg :)
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela