dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

På allas läppar

Publicerad 2014-05-11 08:10:09 i Allmänt, Graviditet,

Eurovision på allas läppar. Själv sov jag mig - ingen är förvånad - igenom detta stora evenemang. Men är lika glad för det. Att någon med vacker kvinnokropp och skägg vinner tycker jag låter fantastiskt! Öppna sinnen och respekt inför allas olikhet är något jag förespråkar, så grattis till vinst - och grattis Europa till det öppna sinnet! 

Min kropp meddelar mig nu att Nyhetsmorgon och frukost vore fint - så jag kör på det. Det och vila idag. Timmarna på ikea i regnet igår gjorde inte att foglossningen känns bättre. Vi skulle kunna säga motsatsen faktiskt. Men bring it on bara! I veckan händer en hel del, ska träffa en hel del vänner - och helgen blir super med två av mina bästa vänner! Ser redan fram emot det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela