dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Sömn

Publicerad 2014-05-29 21:21:17 i Graviditet,

Trots min faktiskt rikliga sömn inatt, som endast avbröts av ett uppvaknande och toalettbesök under natten, så somnade jag som ett barn på soffan efter middagen. Helt slut. Av vilken anledning? Ingen alls faktiskt - mer än den lilla i magen. Hur mycket kan man sova egentligen?
 
Nu har jag bytt till sängen. Dags att sova.
 
Undrar när den där pigghetskänslan kommer som alla pratar om efter vecka 14-15?....Godnatt!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-05-29 21:56:58

Hoppas det går över snart, lite jobbigt att vara trött hela tiden :/ kram!

Svar: Ja lite jobbigt kan det va. Men värt det tusen ggr om, så jag klagar egentligen inte! Håller tummarna för dig inför 6/6, hårt, hårt! Kram
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela