dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Växtvärk

Publicerad 2014-05-18 07:17:33 i Graviditet,

Igår var det förmodligen full aktivitet i magen, jag tolkar det så. För jag hade en hel del "mensvärk" från och till under hela dagen. Det står att den är 10,5-11,5 cm från huvud till stjärt och väger ca 80 gram. Så med 80 gram bebis i mig känner jag mig glad och börjar dagen med frukost och Nyhetsmorgon. 

Min dipp häromdagen är som bortblåst. Den kommer säkerligen komma åter i perioder, men nu ska jag rida på den här vågen av lugn så länge som möjligt! 

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2014-05-18 10:01:58

Härligt att du känner dig lugn nu :)

Svar: Tack ja, det är skönt! :)
Anna

Postat av: Intesomvitankt

Publicerad 2014-05-18 18:24:37

Jag har också haft mer växtvärk nu. Det växer nog på för fullt :)

Svar: Det gör det!! :) Härligt!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela