dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Vecka 15 (14+4)

Publicerad 2014-05-12 11:54:46 i Allmänt, Glädje, Graviditet,

32 dagar till RUL, 52 dagar till semester, 54 dagar kvar till 2,5 veckas utlandsvistelse, 77 dagar kvar till ett fantastiskt bröllop jag ska på, 177 dagar kvar till BF... But then again, who's counting..? 

Men jag har ju slutat räkna ner livet. Har tänkt att börja leva det istället! Så idag ska jag träffa två nära vänner, som har fått varsin liten nyligen. Så jag ska gosa bebis, skratta med vänner och luncha. Njuta. Njuta av att jag kan njuta av sådana happenings nuförtiden. Snart sitter jag där själv och då är deras föräldraledighet snart slut! Men vi hinner tillslut vara föräldralediga ett par månader tillsammans iaf! Vilket är tacksamt trots att vi egentligen skulle ha gått precis samtidigt...

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-05-12 17:29:04

Precis vem räknar ;) hehe, jag räknar typ ner till allt hela tiden känns det som :P

Svar: Jag håller med! Är likadan! Önskar jag var bättre på att njuta av nuet, önskar att jag gjort det de senaste åren. Men då har det varit konstant nedräkning..förståeligt iofs..;)
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela