dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

BM-drama (vecka 38, 37+1)

Publicerad 2014-10-17 19:13:57 i Barnmorskan, Graviditet,

Gick bra hos barnmorskan idag, med allt mätande och så. Hjärtljud fint, 148 slag i minuten. Mitt blodtryck var prima. SF-mått 35 cm, fortsätter ligga på snittkurvan. Känner mig gigantisk, men det är en annan femma. Dockhaft mig ett litet dram också, av den mer psykiska karaktärern. Men nu är jag så trött att jag inte orkar tänka på det mer, fruktansvärt irriterad och ledsen har jag varit idag p.g.a. barnmorskan/läkare/min egen naivitet.
 
Men allt står rätt till med lillan, och det är det viktiga. Detaljerna kring det andra går jag in på imorgon. NU tänker jag mysa ner mig i soffan och inte förbränna en endaste kalori till idag. Stillhet.
 
Tänk om hon bara kunde komma inatt så kan jag lägga det bakom mig.
Trevlig helg på er alla!

Kommentarer

Postat av: Intesomvitankt

Publicerad 2014-10-18 09:10:16

Men vad nu? :/

Svar: Ska knåpa ihop ett inlägg med all min frustration... Men ett i-landsproblem. Men för någon som hatar orättvisor och som är lite för lojal så är det tungt...
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela