dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Fan också, aldrig mer Sköna Hem

Publicerad 2014-10-31 13:43:23 i Allmänt,

Jag blir så irriterad på mig själv. Nu har jag ägnat flera timmars energi på tidningen Sköna hem och deras ovilja att hjälpa mig att förstå varför jag ska betala påminnelsefakturor, och detta på fakturor som inte tidigare fått. Och sedan för att det satt så långt inne att jag skulle kunna få ett mail om bekräftelse på avslut av prenumeration. Eftersom jag nu inte litar på att de avslutat den när de säger det, eftersom de vägrar ta bort påminnelseavgift på fakturor jag inte mottagit. Misstänksamhet föder misstänksamhet I guess.

Jag kommer aldrig mer att:
1. prenumerera på Sköna hem.
2. låta människor som inte förtjänar min energi, ta min energi. Nu skriver jag ner det, och sen ska det vara ute ur mitt huvud (jag vet ju med mig att jag inte fungerar så, men jag försöker tappert anamma detta nya tankesätt dagligen).

Frustration och i-landsproblem!
Nu äter jag äppelpaj istället. Med glass. Mmmmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela