dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Meningen

Publicerad 2015-04-04 10:24:14 i Glädje, Kärlek, Livet som mamma, Lycka,

Det var aldrig riktigt meningen att detta skulle bli en "mammablogg" med tillhörande gnäll och kärleksförklaringar. Jag kommer inte att så frekvent uppdatera denna blogg längre. Snarare att jag återkommer den dag det blir dags för fler försök. Om det nu blir så. Men det tror jag. När jag återigen känner ett behov av att skriva av mig kring frustration och sorg. Och tillslut även lycka över att ha lyckats igen - förhoppningsvis. 

Önskar alla som kämpar stort lycka till. Det är väl värt det kan jag säga så här på "andra sidan". Det är det jobbigaste och mest fantastiska jag någonsin upplevt - alla kategorier - att bli mamma. Jag hoppas innerligt att jag får möjligheten att uppleva det igen. Men tar det långt ifrån förgivet och är oerhört tacksam över min lilla tjej. Min lilla källa till glädje och lycka i livet! ❤️

På återskrivande. 

Kommentarer

Postat av: Drommarochlangtan

Publicerad 2015-04-05 07:39:05

Tråkigt! Men jag förstår :) Jag har mailat dig förresten om du inte sett det! Ha en fortsatt fin helg :)

Svar: Oj, nej det har jag inte sett. Sällan inne på den mailen. Ska genast kolla! Tack detsamma!
Anna

Postat av: Emelie

Publicerad 2015-04-05 21:43:33

nej så tråkigt att du slutar bloggar! Gillar att läsa din blogg hoppas du uppdaterar lite då och då kanske ?

Svar: Va kul att du gillar den. Ja det kommer jag nog göra. Och ordentligt igen när det blir syskonförsök! :)
Anna

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-04-05 22:20:59

Snälla sluta inte blogga! Älskar din blogg! Har själv gått igenom ungefär samma upplevelse och har nu en tre månaders bebis. Sluta inte! Men helt förståeligt om du vill såklart :)

Svar: Va härligt - grattis till din skatt! ❤️ Jag kommer ta en paus så får vi se? Alldeles säkert drar jag igång igen när det vankas syskonförsök..och det kommer inte ta alltför lång tid tills dess! Men va glad jag blir över att du gillar min blogg! :)
Anna

Postat av: Hannah

Publicerad 2015-04-06 19:53:05

Men så tråkigt :(

Svar: Ja på ett sätt. Kanske bara behöver en paus? När det blir dags för syskonförsök är jag alldeles säkert tillbaka, och det kommer inte dröja så länge..
Anna

Postat av: kmp

Publicerad 2015-04-09 23:05:49

Ser fram emot att läsa om syskonförsök. Kram

Svar: :) Kram
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela