dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Skärvägartorsdag

Publicerad 2015-04-02 15:02:55 i Glädje, Vikt,

Som av en händelse ställde jag mig på vågen imorse. Vågade. Tänkte - hur illa kan det vara? Vad har jag att spela på i påsk? 

Resultatet var bra. Riktigt bra. Min målvikt är som bekant 60. Men graviditetens startvikt var ungefär 65 kg. Jag väger nu 63,8 kg. Och då har jag inte ens lagt i högsta växeln än. Sen kan hända att kilona har "omfördelats" lite sen min pigga bröllopskropp. Men det känns riktigt skönt att vara nere på de siffrorna igen! Omfördelning får man nog räkna med i takt med att tiden går, och att en graviditet förmodligen inte kan gå helt obemärkt förbi.. Lagom till påsk dessutom! ;) Sen kör jag hårt efter vår lilla semester för att bli av med sista! Nu jäklar! 

Fortfarande snorigt och förkylt..hoppas på tillfrisknande imorgon efter (snälla, snälla, hoppas, hoppas) en god natts sömn. 

Glad Påsk! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela