dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Underligt

Publicerad 2015-08-17 22:41:31 i Hopp,

Det underliga är att jag har ganska mycket molvärk idag. Kan det - mot alla odds - vara ägglossning? Testar imorgon. Inte för att vi gjort någon som helst ansträngning för att göra något försök av detta. Men vore ju sensationellt om jag faktiskt har ägglossning nu. Som en normal cykel. Och tänk om det isf kunde fortsätta så! Hissnande tanke. En dag i taget. Det kanske inte ens är ägglossning. Har haft sån här värk förut, i tid och otid, utan att det för den skull varit något. Men en liten cliff hanger blir det ju onekligen ;) 

Måtte jag bara komma ihåg att testa imorgon! Ibland är jag så trött - om pluttan varit på "det" humöret under natten - att jag tittar i kors.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela