dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Powernap vs långsovning

Publicerad 2015-02-18 12:06:48 i Livet som mamma,

Igår var dagen fylld av powernaps. Endast powernaps. Hon sov oroligt under natten därefter och åt typ varannan timme inatt..kanske inget hon lider av. Men hennes mamma är lite trött. Kanske hon med föresten, för nu har hon sovit i tre timmar och verkar inte vilja vakna..? När hände det sist? När hon var tre veckor kanske, om man räknar bort nattetid. Men jag klagar inte. Jag går och går så hon ska fortsätta sova..ute i vagnen. Långpromenad av rang...

Kommentarer

Postat av: Hannah

Publicerad 2015-02-19 11:05:43

Lite knas efter vaccinationen kanske? Tycker att det brukar bli det varje gång

Svar: Kan det visa sig så två dagar efter?
Anna

Postat av: Hannah

Publicerad 2015-02-20 20:57:55

Det kan vara lite olika beroende på vaccin, ibland kan det ta en vecka innan de får feber av den tex! Och så olika på hur barnen reagerar naturligtvis, men mina barn har alltid påverkats på ett eller annat vis :)

Svar: Ok, jag trodde det var reaktion direkt eller inte alls. Tack för att du ofta kommer med nyttig information! :)
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela