dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Radhus

Publicerad 2015-02-08 21:01:28 i Allmänt,

Fick för oss att åka på radhusvisning idag. Ett renoveringsobjekt. Eftersom vi har "tummen mitt i handen" båda två så blir det i så fall att betala sig fram till en renoverad version. Jag tror inte det blir något. Är ju inte direkt gratis här i Stockholm, inte ens med radhus. Och inte ens med renoveringsobjekt. Men drömma kan man ju göra. Och kika lite iaf. För att det är kul om inte annat... 

Kommentarer

Postat av: Drömmar och längtan

Publicerad 2015-02-09 16:37:03

Kul! Vi bor i villa och jag har tur att min man är superhändig för jag är helt väck när det kommer till att bygga, haha. Jag är mycket bättre på att bestämma hur det ska se ut så får mannen göra det verkligt ;) bra deal tycker jag!

Svar: Mycket bra deal! Alldeles perfekt!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela