dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Vaccinationsnatten över

Publicerad 2015-02-17 08:52:28 i BVC, Lillan, Livet som mamma,

Det där gick bra. Hon har stökat runt extra mycket och varit lite orolig. Vaknade tidigt. Hennes pappa tog den tidiga morgonen så jag fick sova en liten stund till efter amning och bök inatt. Men överlag verkar hon ha tagit vaccinationen bra. Skönt. 

Nu vet man hur det går till iaf. Och den vaccination som ska tas om två månader igen var ju den hon tyckte var mest ok. Så det ska nog gå bra. Den tar vi en vecka innan resan. Men hennes pappa får nog hålla henne nästa gång med..för säkerhetsskull.. 

Idag firar vi semmeldagen med lunch och semla hos föräldraledig vän. 
Ha en fin tisdag! 

Kommentarer

Postat av: Drommarochlangtan.blogg.se

Publicerad 2015-02-17 14:12:07

Skönt! :) de säger ju att de brukar reagera lika ungefär så då vet man ju att det är liten risk att de skulle få feber eller så nästa gång! Jag tycker ändå det är skönt att min man följer med trots att det gått så bra...man vet ju aldrig :)

Svar: Nej absolut måste mannen med! Jag vågade ju inte ens hålla henne..gaaahhh..stackars liten!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela