dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

2015

Publicerad 2015-01-01 10:50:22 i Allmänt, Livet som mamma,

Trevligt igår, förutom att lillan bjöd på en hel del skrik. Vilket aldrig är kul när man är borta. Inte så mycket att göra mer än att gilla läget. Kall middag tillhör ju numer rutinen. Nu sover hon fint och snällt bredvid mig..;)

Jag är nu galet taggad på att sparka igång det nya året med att gå ner i vikt. Vägde mig idag (72,3 kg och målvikt är 60 kg) och jag har gått upp under jul och jag kan verkligen konstatera att jag inte tillhör skaran som kilona bara "rinner av". Jag kommer få kämpa, och jag börjar NU! Hoppas på att rätt kost och minst en timmes promenad i snabb takt varje dag kommer att göra underverk. Har även laddat ner appen mamma mage som jag ska köra med för att få bukt på den lilla utbuktningen på magen. 

Så välkommen 2015, ner till 60 kg och sen kommer jag börja hoppas på att bli gravid igen! Kommer bli en hel del fokus på detta i bloggen nu misstänker jag.. 

Hoppas alla hade en fin nyårsafton! 

Kommentarer

Postat av: Intesomvitankt

Publicerad 2015-01-01 11:08:53

Hade en liten dam här hemma som också bjöd på en hel del skrik igår. Riktigt kolikskrik i några timmar. Vi var dock bara hemma men oj va hjälplös man känner sig när ingenting hjälper. Hon kompenserade med att sova nästan hela natten ;) gott nytt år!

Svar: Skönt att hon sov till slut iaf..ja, inge kul! Då önskar man att de var lite större och kunde berätta vad anledningen är..men var sak har sin tid antar jag. Gott nytt år, nu hoppas jag att det vänder för er!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela