dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Högtidligt

Publicerad 2015-01-21 19:48:56 i Livet som mamma,

Jag älskar min tjej över allting annat. Men imorgon ska jag ägna mig lite åt mig själv och gå ut och äta med kollegor. Jag ska sätta på mig det minst amningsvänliga jag kan hitta och bara vara jag igen. Hon är mitt allt - men ändå saknar jag mig själv ibland. Nu ska  jag få tillbaka mig i några timmar. Känns liksom lite högtidligt. Samtidigt som jag förmodligen kommer längta ihjäl mig efter lillan! ❤️

Kommentarer

Postat av: Hannah

Publicerad 2015-01-22 08:48:42

Precis så är det! Jag kan längta efter att vara ensam och så fort barnen inte är hemma känner jag bara tomhet :) Men det är bra att hitta på något för sig själv och ta hand om sig själv så orkar man älska de små liven extra mycket!

Svar: Ja det är nog så, man behöver få vara sig själv ibland också. Sen kommer jag nog springa hem.. :)
Anna

Postat av: drommarochlangtan.blogg.se

Publicerad 2015-01-22 12:27:48

Underbart är det!!! Men man saknar ju sååååå! Jag har varit och tränat två gånger denna vecka utan E och det är faktiskt superskönt att bara få vara sig själv...inte bara vara mamma jämt jämt jämt! Hoppas du får en fantastisk kväll!

Svar: Tack! :) ja man behöver kanske det för att kunna vara supermamman resten av tiden! ;)
Anna

Postat av: Susse

Publicerad 2015-01-22 20:15:59

Ha det så kul =) Det förtjänar du :)
KRam

Svar: Tack! :) kram!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela