dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Fått för mig

Publicerad 2015-07-19 22:19:08 i Försöknummer2, Ångest,

Har fått för mig att jag är gravid. Det har stuckit och dragit i magen idag..och jag har fått för mig att det var så det kändes när jag var gravid sist. Skitjobbigt. Mitt ute i skogen. Utan graviditetstest förstås. Och så kommer jag bli såååå besviken när jag väl ges chansen att testa och det blir negativt. 

Fasen också! Hjärnspöken! 

Kommentarer

Postat av: My Joxell

Publicerad 2015-07-19 23:12:02

Så kände jag också den här månaden. Att det var som i början med Lovis, men idag kom mensen punktligt som vanligt. Vi tar det lite som det kommer så får vi se hur det blir. Ingenting aktivt för det orkar vi inte med igen :) 2 år för att få Lovis så syskon är bara en bonus.

Håller tummarna för er att det blir som ni vill <3

Svar: Skumt hur kroppen kan vara! Ja min mens är ju allt annat än punktlig, och har heller aldrig varit.. Tack för dina tummar! Syskon ska det bli här - frågan är bara hur och när?
Anna

Postat av: Drommarochlangtan.blogg.se

Publicerad 2015-07-20 14:25:45

Gahhh man blir ju galen av dessa hjärnspöken...hoppas ändå du får tag i ett test snart så du får veta! För ovissheten är ju alltid värst i dessa lägen tycker jag... Hoppas för din skull!

Svar: Ja ovisshet är hemskt. Det fortsätter sticka lite. Men förhoppningarna är låga. Bättre att veta.. Tack! :)
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela