dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Överväger

Publicerad 2015-03-03 13:01:31 i Allmänt,

Överväger så smått att lämna denna blogg. Egentligen tycker jag att det är roligt att skriva. Fantastiskt att ha kontakt med alla er i liknande situationer, oavsett om det gäller en ivfsituation eller om ni är mitt i "situationen barn" ;) Men har inte riktigt tänkt klart än. Har en annan bloggidé som jag funderar på att roa mig med. Vi får se? Känner att kontakten med er alla varit ovärderlig, så jag kan inte riktigt bestämma mig? Eller om jag tar upp den blogg igen när det blir syskonförsökdags..Jag vet inte. Kanske bara fortsätter som det är. Funderar i skrift i vanlig ordning..funderar och funderar...

Kommentarer

Postat av: Drommarochlangtan.blogg.se

Publicerad 2015-03-03 13:07:42

Jag är i samma tankar. Vet inte vad jag ska göra? Vill blogga och skriva av mig, men vet inte hur? Anonymt, eller inte? Bilder, eller inte? Gahhh... Hoppas du kommer fram till nåt (till skillnad från mig) och att man kanske får fortsätta följa dig sen också :)

Svar: Precis mitt issue! Bilder? I vilken form? Jag vet inte..vi får väl fundera en stund båda två..så får vi se? Klart du får! Är duktigt inspirerad av Hormoner och hemorojderbloggerskorna. Kanske hamnar i något åt det hållet..funderar, funderar...
Anna

Postat av: Axsson

Publicerad 2015-03-03 14:17:24

Jag känner lite samma sak faktiskt. Om jag ska fortsätta eller inte. Känner inte samma behov av att skriva av mig nu som tidigare. Speciellt inte när jag valt att hålla mig och bebis ansikte utanför bloggen, känns inte lika "roligt" då. Men forsätter lite smått tills jag bestämt mig :)

Svar: Precis. Anonymt blir det kanske inte lika "roligt" och inte heller lika "behövligt". Samtidigt som det är kul..vi får väl se var vi landar båda två?
Anna

Postat av: Drömmar och längtan

Publicerad 2015-03-03 18:15:47

Jag tror ju inte att man kommer kunna skriva på samma sätt i en icke-anonym blogg. Jag tänker på syskonförsök mm i framtiden till exempel... ska man då hoppa tillbaka till den här och ha två? Eller vadå? Hahaha. Ja du hör ju... :) Låter kul! Älskar hormoner & hemorrojder :D

Svar: Det är lite det jag funderar över - kanske vore det det bästa, två alltså.. Skönt att kunna ösa ur sig anonymt när det är dags för syskon. Ingen vet att jag bloggar nu, inte ens min man. Har velat ha det för mig själv..

Hormoner och hemorojder är oslagbart! :)
Anna

Postat av: Drommarochlangtan

Publicerad 2015-03-04 08:34:20

Samma här! Ingen vet och så vill jag ha det :) vill liksom inte att familj släktingar osv ska läsa när man är så privat som man ändå är här! Men ja, jag har till och med gjort en ny blogg men inte skrivit nåt i den, haha. Får se om jag börjar :) är lite sugen på att dela med mig mer men det blir ju på två olika sätt! Så svååårt :)

Svar: Nej precis. Då blir det ju liksom ingen ventil om man inte kan hosta ur sig varsomhelst! För jag tror det blir lite censur utan att man ens tänker på det annars!

Jag har precis köpt en domän..;) verkligen liknande tankar..
Anna

Postat av: Drommarochlangtan

Publicerad 2015-03-04 10:12:34

Åh spännande! Nu blev jag sugen på att veta mer :D mitt problem är ju lite hur man ska hinna...som vanligt haha!

Svar: Tiden är definitivt ett problem..;) vi får se hur det går och hur det blir?!
Anna

Postat av: Emelie

Publicerad 2015-03-04 20:35:12

Skulle vara tråkigt om du slutade blogga, gillar att läsa din blogg :)

Svar: Tack ska du ha! :) Detsamma!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela