dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Förkyld?

Publicerad 2015-11-13 20:28:20 i Allmänt,

Jag vet inte vad jag lyckats dra på mig? Någon slags empativaccinationsfeber? Hade lite feber igår, och sen dess har det liksom kommit och gått. En timme har jag känt mig lite piggare, följt av brutalt nedslag i soffan igen. Känner mig varm och har ont i kroppen. Men ingen hosta, ont i halsen, snorande eller någon av de vanliga förkylningsåkommorna. Mannen fick faktiskt komma hem och vaba för att jag  inte klarade av både mig själv och henne. Hon är snorig och lite risig, men har inte haft feber sen "vaccinationsnatten". Skumt. Vi som har en kul helg inbokad, med gäster både lördag och söndag - får se hur det går med den saken? 

Pust och stön - i-landsproblem. Men om
det bara kunde bryta ut ordentligt och bli överstökat åtminstone!? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela