dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

1 år!

Publicerad 2015-11-08 21:21:44 i Kärlek, Lillan, Livet som mamma, Lycka,

Helgen passerar fort - och ännu fortare när man har en riktigt, riktigt bra en. Alltså, det har gått superfort. Vi har lekt, firat och firat! Allt har gått som vi velat och lillan tycks ha njutit av uppmärksamhet, många kompisar och fina presenter! Spännande med nya saker att pilla på och stoppa i munnen här hemma! ;) För att inte tala om hur kul mamman tycker det är med alla nya fina kläder! (Det är så roligt att kunna klä henne i klänning nu - trodde jag aldrig att jag skulle säga faktiskt - men förut har jag inte gjort det för att det stört henne när hon kröp, när hon nu går och springer är det ju inga konstigheter!) Dagen till ära bjöd hon imorse på en ordentlig sovmorgon till 9.00. Hon var väl helt slut efter helgens bravader?! Pappan i familjen har firats med paket på farsdag. Och imorse hade jag alla mina syskon, min mamma och pappa på plats runt frukostbordet. Kunde inte ha varit en bättre helg! 

Självklart fick vår skatt frukost på sängen! 



Kryper nöjd till sängs tidigt. Och hoppas att även morgondagen blir en positiv upplevelse i samband med gyn! 


Kommentarer

Postat av: Drommarochlangtan

Publicerad 2015-11-09 05:42:44

Åh, låter som en fantastisk helg :) tänk att man liksom har kalas för SITT barn?! Hoppas det går bra på gyn idag!

Svar: Ja det är galet med kalas för sitt barn!! Kan absolut vänja mig vid det! Tack, gynuppdatering kommer!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela