dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Ingivelse

Publicerad 2015-11-16 09:56:16 i Försöknummer2,

Fick en ingivelse. Hade inte kissat sen 6.30 när jag gick upp. Tog ett test nu 9.30. Vet inte om jag inbillar mig? Eller om testet legat någon minut för länge? 


Men ser man ett streck? 

Hög familjelivskänsla på den här uppdateringen. I know. Men. Men. Är jag gravid? Wtf? 

Nu ser testet ut så här. Men nu har det legat typ 10 min. 

Chock. Eller kan de visa fel. Eller jag vet inte vad jag ska tro?

Måste handla ett digitalt. 

Kommentarer

Postat av: My Joxell

Publicerad 2015-11-16 10:53:41

Är ju helt klart ett streck! :D heja! Ta ett digitalt. Håller tummarna stenhårt!

Jag bloggade tidigare på rockamommy.blogg.se.

Tog 2 år att plussa med dottern och nu är jag gravid i v 14 snart 15 med syskon. Tog endast 3 försök den här gången!

Håller tummarna stenhårt för er <3

Svar: Galet! Galet! Då ser jag inte i syne. Eller? Gör du det med? ;) Grattis till graviditeten' följde dig på rockamommybloggen förut :) åh så kul att det gick så bra med en till graviditet, och skönt att vars förbi den oroligaste tiden! :) tack för dina tummar!
Anna

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-11-16 11:13:05

jag såg redan på testet i förra inlägget. Det finns hcg i blodet. Just nu är du gravid. grattis! :)

Svar: Vilket test menar du? Är lite i chocktillstånd nu så jag tror inte jag hänger med. tack för grattis! :)
Anna

Postat av: Drommarochlangtan

Publicerad 2015-11-16 11:19:15

Aaaaaahhhhhhh det är ju plus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😃 Köp ett digitalt nuuuuuuu!!!!!

Svar: Är det verkligen ett streck till? :) ställd. Chockad. Överlycklig. Livrädd. Kan det verkligen...?
Anna

Postat av: Drommarochlangtan

Publicerad 2015-11-16 11:24:21

Men allvarligt!!! Jag blev helt pirrig och glad nu, haha! Åhhhhh vad spännande! Håller tummarna stenhårt och väntar med spänning! Bli inte förvånad om du har 2000 sidvisningar idag 😃

Svar: Haha, söt! Jag återkommer asap! Tur att jag bor nära ett apotek...
Anna

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-11-16 13:17:18

Stort grattis!

Svar: Tack
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela