dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Vaccinationen

Publicerad 2015-11-12 14:08:32 i Lillan, Livet som mamma,

För första gången fick vi en reaktion på sprutor på damen. Hög feber inatt och ville inte sova. Hon fick sova mellan oss och dricka välling. Var som en liten kamin men blev bättre av alvedon. Stackarn ❤️ Jobbigt att vara själv med henne när vi tog sprutorna också. Tidigare varit bortskämd med att maken har kunnat följa med. Sååå ledsen. Nu är det mässling och hepatit a kvar innan året är slut.. 

Annars är det fullt ös inför visumansökningar! Då kittlar det i resnerven, snart är vi verkligen iväg!! 

Kommentarer

Postat av: Drommarochlangtan

Publicerad 2015-11-12 21:15:15

Stackars liten! Jag har aldrig heller behövt åka och ta sprutorna själv, skönt...får lite panik av tanken, haha. Hoppas hon mår bättre snart! Men var ska ni resa? Är sååå avis...här hoppas jag på resa sommaren 17...känns lagom ambitiöst, haha!

Svar: Ja det gick över förväntan, men jag var bra nervös innan.. Skönt att vara två då tycker jag - om det går! Vi åker till Thailand två månader, ska bli underbart! Tror att det med två kids är lagom ambitiöst med sommarresa, eller kanske t.o.m. ambitiöst! ;) hoppas ni mår bättre nu! Usch vad jag har tyckt synd om er och magesjukeepidimin där hemma!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela