dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Höstlov

Publicerad 2015-10-26 19:42:39 i Försöknummer2, Kärlek, Lillan, Livet som mamma, Tacksamhet,

Okej. Det är höstlov denna vecka. Icke en bra Leksandskombo.. Alla dagar i månaden kan vi gå dit, men lyckas tajma måndagen i höstlovsveckan.. Jaja, förutom lassange som smakade plast hade vi en jättefin dag! Hon tyckte det var jättekul och gick loss! Sen somnade hon som en stock! Fin dag. Fint väder. Hann vara ute och leks i parken på efm. Det sköljer över mig, vilket fantastiskt liv jag har! Min älskade lilla tjej som är ett sånt charmtroll! ❤️ och att få spendera dagarna med henne. Försäkringskassan må vara en snål "arbetsgivare", men vilket privilegium vi har i det här landet som kan/får vara hemma på det här sättet! Fantastiskt! 

Från det ena till det tredje så borde jag få mens på onsdag eller torsdag. Ticktack. Det vore skönt om jag fick det för då är det kanske en älblödning ändå.  Och att det var så enkelt att jag missade den och att stickorna inte är positiva i två dagar som förr. Utan att det var den där stegringen och att jag missade fullt utslag. Men, men, vi får se? 

Kommentarer

Postat av: Drommarochlangtan.blogg.se

Publicerad 2015-10-27 20:05:00

Oooooh höstlov och lekland, modigt ;) haha, vi tänkte åka i veckan men ångrade oss när vi insåg det...bästa tiden är innan barnbidrag och lön, då är det minilite folk och perfekt för småttingar :)
Ja men herregud vilken tur vi har, tänk att få vara med sitt barn varje dag, är så glad och tacksam för det! Sen att man kanske får spara in på annat det gör mig inte ett dugg, det är så kort tid i livet man är föräldraledig (tyvärr) :)

Svar: Ja det är så man får planera in det, behöver bli lite mer rutinerad med sånt..;) ja - verkligen fantastiskt med föräldraledighet. Det är värt alls ggr att snåla o dra in på saker för att få spendera tid med de små skatterna!
Anna

Postat av: Drommarochlangtan.blogg.se

Publicerad 2015-10-27 20:05:50

Glömde; väntar med spänning på uppdatering om mens...hoppas det var en älblödning!

Svar: Hihi, fingers crossed! :) (tror verkligen inte att det finns ens en minimal chans till graviditet. Men äl vore ju fantastiskt! Att cykelns längd håller i sig! Uppdatering kommer..)
Anna

Postat av: Emelie

Publicerad 2015-10-28 23:12:39

Haha såg det här inlägget om leklandet efter jag lämnat förra kommentaren :P

Svar: :)
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela