dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Kliniken

Publicerad 2015-10-20 19:33:05 i oro,

Ja till kvinnokliniken var det svårt att ta sig in. Om tre veckor får jag komma.. Iaf så känns det skönt. Inte varit på någon gynundersökning efter förlossningen så det kan vara lika bra oavsett. Och att slänga sig upp i en sån där stol känns ju numer som att gå till tandläkaren. Hon lugnade mig något och sa att mellanblödningar är vanligt, fast man aldrig haft några tidigare. Men ville kolla upp för säkerhetsskull eftersom jag nu var orolig också. Så det blir säkert bra. Och spännande är det ju om mensen kommer som de senaste cyklerna nu. För då kan det ju också varit en ägglossningsblödning. Men underligt att en sån plötsligt kommer? Nåja. Ska försöka att inte fundera sönder mig själv. Kan inget göra förrän efter undersökningen. Och vet ingenting förrän mensen kommer/inte kommer. 

Over and out. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela