dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

44 dagar

Publicerad 2015-09-13 08:28:59 i Försöknummer2,

Jag blev väldigt förvånad när jag fick tillbaka min mens. Den kom 44 dagar efter helt avslutad amning. Förhoppningen är dock att cykeln blir bestående, om den kunde hålla sig till 44 dagar vore det fantastiskt! Vi pratar få chanser. Det är 8 ägglossningar på ett år. Men det är ändå chanser. Håller tummarna för det. Men tror tyvärr inte att det är så det kommer se ut. Iaf, skulle så vara fallet är bim på torsdag. 

Ticktack. 

Kommentarer

Postat av: Drommarochlangtan

Publicerad 2015-09-14 06:43:54

Spännande att se om det blir 44 dagar den här gången också! 8 chanser per år är ju ändå rätt bra!

Svar: Ja spännande är det! 8 chanser vore ju fantastiskt - trots att det är fyra färre än det borde vara.. :) vi får se? Igår trodde jag att mensen skulle komma. Men nope..
Anna

Postat av: Emelie

Publicerad 2015-09-19 01:13:13

Håller tummarna att det är så! :)

Svar: Tack! :)
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela