dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Dagis

Publicerad 2016-08-07 13:01:15 i Allmänt,

Imorgon är det dags! Är liiite orolig för lämningen (trots att det inte är jag som ska sköta den), tror det kan bli en tårfylld historia. Men, jag tror att det ät dags för oss alla med lite vardag och aktivitet för lillan. Hon har, minst sagt, varit "all over the place" sista dagarna. Idag en topp tio dag..av "jobbighet". Hon är i extremt stort behov av stimulans och action. Känns skönt att hon kommer få just action sex timmar imorgon.. Och jag märker på min man att han är sugen på att använda huvudet, och inte bara leka..;) Nä, det är helt klart dags med vardag!

Vi ska inleda vardagen med att rensa storasysters byrå på kläder. Och fortsätta projekt "ta-små-korta-promenader-i-lagom-tempo". Ser fram emot morgondagen. Tills dess - fullt ös! Strax nästa rastningsaktivitet utomhus..ska bara amma lite först. Ingen rast och ingen ro ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela