dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Tre veckor

Publicerad 2016-08-09 09:27:22 i Glädje, Kärlek,

Tre veckor är han idag, vår lille son. Kan inte förstå att jag har en son..

Och lillan har hittills fungerat fint på dagis!

Lite trött efter amningsuppvaknanden under nätterna..men man vänjer sig..kanske.. Bara att bits ihop, minst något halvår innan en hel natts sömn kan bli verklighet. Och isf har jag tur...

Men ändå njuter jag! Tvåbarnsmamma.

Kommentarer

Postat av: enlangvantan.blogspot.se

Publicerad 2016-08-09 10:51:00

Stort att vara tvåbarnsmamma! Häftigt!

Svar: Ja verkligen! :)
Anna

Postat av: Drommarochlangtan

Publicerad 2016-08-12 20:53:06

Åh vad skönt att det går bra för lillan. Det har gått bra för E med nu hennes sista korta dagar innan de långa dagarna drar igång på måndag. Haha ja, V äter ibland på nätterna än. Oftast sover hon 19-05 men ibland vaknar hon tidigare och då orkar jag inte kämpa...så då blir det en flaska :) men men. Sömn före allt, typ ;)

Svar: Skönt att det går bra där med! Låter som en mönsterbebis
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela