dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

En vecka!

Publicerad 2016-07-27 08:11:18 i Allmänt,

Har inte kommit mig för att skriva. Allt går iaf jättebra! Han äter fint, har hur mycket mjölk som helst - lite jobbigt, längtar efter att det stabiliserar sig för det sprutar åt alla håll - bajsar, sover och kurrar lite förnöjt.

Storasyster hanterar det hela över förväntan. Han får någon klapp och puss här och där. Och hon pekar och säger "bebe". Kan ju vara för att han inte riktigt tar någon plats ännu...mer än vid amning. Men det känns bra hittills.

En vecka blev han igår, och idag ska vi på kontroll på BVC, kolla vikt etc, men jag tror inte att det är några konstigheter.

Återkommer med en liten förlossningsberättelse, men överlag var vi såå nöjda. Fantastiskt väl bemötta av alla!

Victor heter han - och han är finast i världen, han och hans syster. Tänk att jag, JAG, VI, har två barn, TVÅ! Magiskt!

Kommentarer

Postat av: Drommarochlangtan

Publicerad 2016-07-27 21:06:16

Åh vad kul att höra från dig! Vad glad jag blir att allt är bra med er :) visst är det fantastiskt hur bra det blev, tänk om vi vetat det?!
Victor, jag älskar namnet! Så fint!
Kram!

Svar: Tack snälla du! Ja visst är det fantastiskt hur allt kan vända! Och så fort! Ja Victor känns bra. Enkelt och välfungerande på många språk :) viktigt för oss eftersom vi tror och hoppas att det blir tvåspråkiga barn :) Hoppas ni har en fin sommar! Kramar
Anna

Postat av: Kmp

Publicerad 2016-07-31 09:21:16

Hej Victor! Fint namn!

Svar: Tack :)
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela