dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Mycket

Publicerad 2016-07-11 07:42:03 i Graviditet,

Det är mycket nu. Mycket fotboll. Mycket mage. Igår tog det ena slut.. Om en dryg vecka tar även det andra slut.. Heja Portugal! :)

Det är märkligt, förra graviditeten fick jag tidigt en hormonrand från naveln och ner. En ganska rejäl. Inte en tillstymmelse till det denna gång. Någon sa att det kan komma efter förlossningen? Hoppas verkligen inte det! Bristningar har jag - peppar, peppar - klarat mig utan även denna gång.

Kommentarer

Postat av: Cicci

Publicerad 2016-07-11 12:04:26

Vilken fin mage du har!! 💗

Svar: Tack! Gulligt sagt. Känner mig tyvärr inte så fin, mest stor..
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela