dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Vecka 36 (35+0) Trettionågonting

Publicerad 2016-06-19 03:20:43 i Kärlek, Livet som mamma, Lycka, Tacksamhet,

Klockan är tre och lillplutt har precis drömt någon mardröm och stuvats om i vår säng. Uppriktigt sagt tycker jag att det är mysigt att ha henne hos oss. Mjuka lilla rörliga människa ❤️ Det trista är att jag har en benägenhet till att ha svårt att somna om. 

Så nu ligger jag här och försöker bli trött. För man vill ju sova så mycket det bara går! Inatt är det dessutom natten till min födelsedag. Imorgon blir jag trettionågonting. Firas inte direkt med dunder och brak så här i v 36. Men lite firande blir det allt. Lagom är bäst. Kommer ni ihåg när man låg där förväntansfull på morgonen och väntade på frukost och paket på sängen? Det fixades och hyschades i köket. Och man bara låg där och väntade och väntade. Det är något magiskt med födelsedagar. Även om det inte blir som när man var liten så är det ändå lite magi över det fortfarande. Det hoppas jag att mina barn kommer känna under deras uppväxt. Det tycker jag är mitt ansvar att de gör. Födelsedagar, traditioner, julaftnar och speciella händelser! Ser så mycket fram emot att få äran att se två små kottar växa upp med allt vad det innebär. Ge dem det allra bästa jag någonsin kan! 

Ha en fin söndag! 


Kommentarer

Postat av: Drommarochlangtan

Publicerad 2016-06-19 20:26:27

Jag älskar samsovning 💕 Finns inget bättre än en mjuk varm kropp brevid en i sängen (eller en fot i ansiktet, hahaha)! Det är sååå mysigt! Jag vill ha en typ tre meter bred säng så vi kan sova tillsammans allihop, haha. Hoppas du fick somna om!
Grattis! Hoppas du fick en lugn och skön födelsedag! Med massa mys med familjen :)

Svar: Hahaha, så sant, så sant! Man blir förvånad över hur många små fossingar man kan få i nyllet på en natt! ;) Men det ÄR mysigt ändå! Lustigt, jag har faktiskt föreslagit en 90-säng i kombination med den dubbelsäng vi har för att kunna gosa ner oss allihopa. Jag är nedröstad. Dock ger jag inte upp i första taget och håller på med en mindre övertalningskampanj i detta nu ;) Jag somnade om tillslut! :) kram!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela